neděle 4. ledna 2015

Knižní výzva 2015!

Zatím jsem se žádné knižní výzvy nezúčastnila, ale vždy mě to lákalo, tak jsem si řekla, že letos si udělám vlastní knižní výzvu a uvidím, jak moc se mi povede ji splnit.


Přečíst 7 knížek s určitou barvou obálky:
modrou-
zelenou-
červenou-
černou-
hnědou-
bílou-
žlutou/oranžovou-



Přečíst 2 knížky od českého autora:
-
-

Přečíst básnickou sbírku:
-

Přečíst 5 knížek podle žánru:
sci-fi-
detektivka-
romantika-
fantasy-
horor-

Přečíst 3 knížky od autorů,od kterých jsem už četla:
-
-

Přečíst 3 knížky od autorů,od kterých jsem doposud nečetla:
-
-
-

Přečíst 3 knížky, které jsou i ve filmovém podání:
-
-
-

Přečíst 4 knížky, o kterých mi někdo poví, nebo půjčí:
-
-
-
-
Přečíst 4 knížky, které mi navrhnete (jméno knížky napište do komentáře ;)):
-
-
-
-

Přečíst 5 knížek, které si sama vyberu:
-
-
-
-

Přečíst 19 knížek podle začínajícího písmene:
A-
B-
C-
D-
G-
H-
Ch/I-
J-
K-
L-
M/N-
O-
R-
S-
T-
U-
V-

Celkový počet knížek: 56
Tento seznam můžete průběžně sledovat, v levém sloupci je na něj odkaz.:)
Budu se snažit, aby se knížky neopakovaly, nebyly vícekrát, než jen jednou v seznamu, ale nevím jestli se mi to podaří.:)

5 komentářů :

  1. Teda, pěkná výzva! :) Jsem zvědavá, jak ji budeš plnit :P
    a můj návrh na knížku, kterou máš přečíst, je: Terry Pratchett - Maškaráda
    snad se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak to jsem na to taky zvědavá teda ;) můj návrh: Miluj svůj život od Louise Hay
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hodně štěstí při plnění výzvy ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Super výzva, jsem zvědavá na výsledek a snad se i inspiruji ! :) Mě by takový knižní výzvy nebavily, hlavně skrze ty žánry, který třeba nemusím :) Ale jsi vážně dobrá, že do toho jdeš :) A můj tip: Alchymista od Paulo Coelho :) Měli jsme to jako povinnou četbu do škole a jak jsem si nejdřív myslela, že to bude strašně nudný atd., tak po přečtení jsem úplně změnila názor, určitě doporučuji přečíst, příběh má něco do sebe a můžu říct, že mi to i něco dalo :)

    OdpovědětVymazat